24: LIve Another Day E01E02

睽違四年, 睇返24, 就好似見返個老朋友咁
有D橋段, 有D鋪排, 可能係熟口熟面, 但見返老朋友既感覺, 永遠都係咁好
睇完LAD E01同02 - 12個我最鐘意既moment
(下有spoilers!)

1. 見返同聽返熟悉既字型同熟悉既跳字聲, 感覺實在係太好啦

2. 聽到Jack讀:"The following take place.."呢句, 就feel到24真係返黎啦~~(去到06分先出呢句, 我幾驚LAD skip咗呢個tradition)

3. 24獨有既分格, 用以顯示同時間, 幾個場景發生既事件

4. 今次呢個short series, 有好多人客串, 計有Damages既Tate Donovan, 又有Chuck/Dexter既Yvonne Strahovski, 但我最鐘意既都係Game of Thrones既Lady Stark - Michelle Fairley
佢既聲音柔中帶剛, 有女性既溫柔, 但亦有在高位者既威嚴



5. Aurdey is back!! (仲行得走得, 好生龍活虎)

6. Chloe is back!! (puck rock style)

7.有update同幫我哋跟進返無出到場既舊人既情況 (應該遲下會交代埋究竟Chloe離咗婚個老公同個仔發生咗咩事, 令到佢而家會變成咁..)

8. 即使係隔咗四年, Jack無論係外表定身手, 都無乜點老到


9. 就算係扣住手扣, Jack都會係最好打個個

10. Jack係咩情況下都係咁愛國

11.Jack's legacies live! 縱使係被裁定為叛國, CTU既人都要study佢既cases, 總算Jack咁多年既辛勞無白費到。
而且一句You know who I am已充份反映到Jack既知名度 :P



12. Last but not least..Damnit!! 無呢句, 就唔係24, 就唔係我哋既JACK :D
(第一句Damnit約出現係LAD E01 第32分鐘。)


Facebook page

沒有留言:

張貼留言