Upfront presentation - CBS

繼續講Upfront presentation, 今日輪到CBS
NCIS: NEW ORLEANS
老劇集, 新背景。 如果有追開NCIS, 應該會幾有興趣, 但我無, 於我黎睇, 只係似一套普通cop show, 絕對可以略過。

THE MCCARTHYS: 家庭為背景既sitcom, 一直都有捧場客。遠既有Malcom in the Middle, 近既有Rasing Hope, Modern Family, etc..但總覺得自從Modern Family既成功後, 就每年都一定會有一套家庭sitcom, 今季有The Millers, Mom, 來季就有The McCarthys。睇完pilot, 橫睇豎睇都覺得係The Millers既翻版。

STALKER: Maggie Q + Dylan McDermott, 實在係一個好吸引既組合。Maggie Q做硬朗警花, 佢拍檔由Dylan McDermott飾演, 係一個有小小脫線, 非常有觀察力但有少少古靈精怪既人 (其實有D似Mentalist 既Jane)。
Trailer做得好懸疑, 而且呢D硬朗警花角色實在好適合Maggie Q做。
呢套係咁多套新既秋季檔CBS劇入面, 我最鐘意同睇好既一套。



SCORPION: 一班天才救地球, pilot唔太吸引, 但可能有potential做得好既, 如果每集既case精彩的話

MADAM SECRETARY: 我喜歡睇political drama, West Wing, House of Cards都係我心頭好, 但呢套實在係勾唔起我既興趣, 原因可能係同insidetv既所講既一樣: "The biggest problem might be Leoni, who’s so low-energy here, you can’t imagine her staying awake through a whole season. "
唯一令我有少少興趣睇既原因係Zeljko Ivanek會做Chief of Staff。除此之外, 呢套實在引唔起我既興趣。

夏季檔:
Extant
由金像女星Halle Berry主演, Steven Spielberg作producer, 再加上ER既Goran Visnjic (Dr. Luka Kovac), 呢套實在係無唔睇既理由。再加上trailer亦拍得異常出色, 實在係必睇之選

http://insidetv.ew.com/2014/05/14/cbs-fall-shows-snap-judgment/
http://variety.com/2014/tv/news/cbs-new-shows-watch-trailers-2014-1201181444/

沒有留言:

張貼留言